maanantai 12. lokakuuta 2009

Tunnustus ja 7 asiaa

Kiitos Päiville tästä luovan blogin tunnustuksesta. Suloisesti lämmittää mieltä.

Kun tämän palkinnon saa niin täytyy tehdä seuraavat 7 kohtaa:
Kiitä sitä jolta sait tunnustuksen
Kopioi kuva ja liitä blogiisi
Laita linkki keneltä sait tunnustuksen
Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä
Anna tunnustus seitsemälle
Linkitä nämä blogissasi
Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta

Mutta voi hyvät ihmiset, en osaa jakaa tätä seitsemälle lukemalleni blogille. Voin kyllä paljastaa itsestäni 7 asiaa, vaikka olenhan tässä reilun puolentoista vuoden aikana ehtinyt paljastaa jo monenlaisia asioita itsestäni. Mitähän ette vielä tiedä.. Eihän haittaa jos tuon esille asioita, joita olen jo aiemminkin kertonut..

1. Olen aamu-uninen, virkistyn aina klo 21 jälkeen
2. Rakastan fetajuustoa
3. Vaatekaappini ovat aina sekaisin
4. Ärsyynnyn melusta
5. Olen muuttanut liian usein elämäni aikana
6. Muuttaisin silti vieläkin melkein mihin tahansa
7. Olen feministi viimeiseen hengenvetoon !

Kiitos vielä The Hangmans Joke-blogin Päiville (joka myös paljastuksissaan feministiksi tunnustautuu) tästä palkinnosta. Tästä saa periaatteessa ottaa mukaansa tunnustuksen te kaikki lukijat, jotka blogissani enemmän tai vähemmän säännöllisesti käytte..( Käytännössä sillä tavalla kukaan ei kuitenkaan kai ota palkintoa itselleen mukaansa, olen huomannut.. Mutta periaatteessa..)

5 kommenttia:

Virpi P. kirjoitti...

Onnistuit kuitenkin paljastamaan vielä jotakin uutta, kuten että vaatekaappisi ovat sekaisin:) Tiedän monta muutakin samanlaista, mutta en ole yksi niistä.

Tahtoisin viedä täällä Oulussa äitini katsomaan tuota houkuttelevaa Julie&Julia -elokuvaa Stariin, saa nähdä, saammeko lähdetyksi.

Sooloilija kirjoitti...

Katriina, no hyvä, että jotain uutta. Nolottaa kyllä kuulua heihin, joiden kaapit eivät kestä aukaisemista.

Menkää äitisi kanssa elokuviin. Starissa on mukava käydä, se kun on niin kodikas teatteri.

Helinä Laajalahti kirjoitti...

Olepas hyvä, sinulle mielellään tällaisia antaa :)

Vai että on olemassa muitakin naisia, joiden vaatekaappi on sekaisin? Minä olen luullut olevani ainoa, jonka vaatekaappi on melkein aina kuin pommin jäljiltä ja josta ei löydä yhtään mitään silloin kun on kiire ;-)

Sooloilija kirjoitti...

Päivi, kyllä se on ihmisessä oleva ominaisuus se, että kaapit ovat sekaisin. Näin olen päätellyt.
:D

SusuPetal kirjoitti...

Feta-juusto on ihanaa!