maanantai 21. heinäkuuta 2008

Eväsleipää

Uunissa paistettavaa Ciapatta-leipää kurkun ja tomaatin kera folioon käärittynä; ihanien eväsleipien nautiskelua uuden kotimme läheisellä ranta-alueella.

Meitä (minua ja lapsia) vetää nyt sinne päin minne kohta muutamme, tutkailemme ympäristöä ja liikkumista siinä seudulla. Olemmehan kaupunkialueella, joten liikennettä on enemmän, samoin ihmisiä.

Olen saanut kannustavia ja ihailevia kommentteja muutosta, mutta kritiikkiäkin on tullut. Onneksi se kannustus on tullut kuitenkin niiltä ihmisiltä, jotka ovat minulle läheisimpiä; ystäviltäni ja lasteni isältä. Ei ole koskaan kiva joutua kritiikin kohteeksi. Ja vaikka saisin sata positiivista kommenttia, niin sen yhden ja kaksi negatiivista kommenttia jostain syystä muistaa paremmin..
(Siis en tarkoita nyt blogikommentteja, nehän ovat olleet pelkästään positiivisia! Kiitos niistä teille kaikille! )

3 kommenttia:

aino kirjoitti...

hyvää leipää..yksi kaupan lemppareistani tuo..
muutot ovat jollain tapaa kivoja, uudet nurkat, uusi järjestys tavaroille, uusi kähikauppa.
onnea teidän muuttoon!

Taru kirjoitti...

Ei muiden puheista kannata välittää, varsinkin jos itse tietää tehneensä oikean ratkaisun.

Kritiikkiä tulee melkein aina, jos tekee muutoksia elämässä.

Sooloilija kirjoitti...

Kiitos Aino ja Elisa,
olen uusien asioiden kannalla. Olen muuten vähän jämähtänyt persoona mutta kun muutan minusta tulee eloisa ja innostunut.

Mistähän se johtuu kun tekee muutoksia elämässään niin tulee kritiikkiä. Ehkä se on ihmisluonto sellainen, että ensin sanotaan jotain ikävää ja sitten vasta makustellaan asiaa ja etsitään positiivisa puolia.