torstai 22. toukokuuta 2008

Apua, nyt se meille kerrottiin!


Ja nyt minä kerron sen tässä blogissakin kaikille (siis joita se kiinnostaa), että David Cook voitti American Idolin tänä vuonna. Kuva on tuore, voittoillalta, tämän viikon keskiviikon ja torstain väliseltä yöltä..

Oma suosikkini oli juuri tämä 25-vuotias Texasin poika David. Hyvä, että voitti: osasi laulaa, soitti kitaraa ja muitakin soittimia, osasi olla hurmaava, mutta myös jakaa mielipiteitä, kuten kaikkien kunnon menestyjien kuuluukin..

5 kommenttia:

-Anne- kirjoitti...

Oho! Minä olin ihan varma että voiton veisi se nuori sälli joka tuntui olevan tyttöjen suosikki.
En ole tänä vuonna seurannut ohjelmaa säännöllisesti, mutta minun suosikkini oli se tumma tatuoitu mimmi.

pikkujutut kirjoitti...

Me nähtiin koko show eilen illalla tv:stä. Tiesin tuloksen kun HS:n nettisivuilta aamulla näin.

Mutta tilanne taisi olla se, että oli sama kumpi David voittaa -molemmilla on hyvä ääni ja molemmat varmasti jatkavat uraansa.

Tämä oli muuten ensimmäinen vuosi kun edes seurasin sarjaa.Pääkatsoja oli meillä neiti 8 v.

Sooloilija kirjoitti...

Meillä taas kävi niin, että lapset eivät innostuneet tästä American Idol-kisasta, joten minä yksin sitä seurasin.

Ehkä tämä voittaja-David seuraa muiden rokkarien jalanjälkiä; Chris Cornell, Bryan Adams jne.. Ehkä hänestä oikeasti voi tulla jotain..

Kun taas nuori-David ei ollut ehkä löytänyt sitä omaa juttuaan vielä, vaikka olikin symppis ja herkkä laulaja..

Anne kirjoitti...

No eipä yllättänyt tulos. David on kyllä tosi lahjakas muusikko. Minä kyllä pidin eniten siitä irlantilaisesta (?) tytöstä.

Hanni kirjoitti...

Moi Sooloilija!
Tulin nyt vastavierailulle :)
Ehkä elokuvia voisi itsekin katsoa hiukan enemmän, mutta olemme mieheni kanssa niin unisia aina iltaisin ettemme jaksa valvoa...eli harvemmin katsellaan muita kuin tunnin sarjoja ;)

Mukavaa viikonloppua!