maanantai 26. lokakuuta 2009

Töissä moni sairastaa..

11 kommenttia:

Tuure kirjoittaa kirjoitti...

Parane pian! :)

Leena Lumi kirjoitti...

Sinä palaat, kun minä lähden...

Jael kirjoitti...

Oikein hyvää ja toivottavasti rauhallista viikkoa...

Sooloilija kirjoitti...

Tuure, taisin hieman huonosti ilmaista itseäni: minä siis tuuraan töissä kahta sairastajaa, siksi en ole täällä blogissa kun olen töissä, vaikka piti olla vapaalla.

Leena, sinun taukosiko on sitten viikonloppuna kun minä lupasin palata kuvioihin..

Yael, kiitos, toivotaan rauhallista viikkoa, vaikka töissä saattaa hieman kiirettä ollakin.

Taru kirjoitti...

Mukavaa työviikkoa, palaa pian!

Sooloilija kirjoitti...

Elisa, kiitos, palaillaan puolin ja toisin.

Tuure kirjoittaa kirjoitti...

Hyvä niin!

arleena kirjoitti...

Onko siellä jo sitä flunssaa ? Toivottavasti säästyt siltä - ja tytöt myös.

Voimia töissä ja tervetuloa takaisin.

tuike kirjoitti...

Voimia töihin. Hyvä, ettei kaikki sairasta. Olen miettinyt, ottaako rokotteen vai ei. Eiliset uutiset olivat sellaisia, että alan kallistua rokotuksen suuntaan. Jos sitä nyt edes on mahdollista saada.

Mukavaa viikkoa ja pysyttelehän sinä terveenä!

Helinä Laajalahti kirjoitti...

Tsemppiä töihin! Meilläkin kaikki sairastaa vuorotellen, ja sitten siihen vielä lasten sairastelut päälle... Toivottavasti itse pysyt terveenä :)

Sooloilija kirjoitti...

Arleena, Tuike ja Päivi,
kiitos terveisistä.

Flunssa-aaltoa on nyt täällä pohjoisemmassa aika rajuna. On tavallista flunssaa, ja joillain sikainfluessaa. Minun pitäisi saada rokote (olen ilmoittautunut työpaikan kautta), mutta rokotteita on tullut niin vähän, että rokottavat ihan ensin ne, jotka sitä tosissaan tarvivat.

Ihmettelen nyt kyllä sitä, että MISSÄ NE ROKOTTEET NYT VIIPYVÄT? Niistä on kuukausitolkulla puhuttu, mutta onko niiden tekeminen vaikeaa, pitääkö tuoda aineksia jostain ulkomailta, vai mikä siinä tökkii, että yhtäkkiä niitä tuleekin vain muutama sata kpl kun niitä piti tulla tuhansia ja tuhansia..

Nyt taas kohta riennän töihin, sinne terveydenhoitoalalle, tiskin taakse.. Käsidesiä kuluu! Joka mutkassa.