torstai 24. kesäkuuta 2010

Kesän ja Juhannuksen kunniaksi: Keira !

Ajattelin, että kauniin kesän ja juhannuksen kunniaksi vaihdan yläkuvani
Keira Knightleyn kuvaan
elouvasta Sovitus - Atonement.
Elokuva, josta en pääse yli. Elokuva, jota mietin usein.
*
Samalla onnittelen mielessäni iki-ihanaa Meryl Streepiä, joka täytti toissapäivänä 61 vuotta. Siitä minua ihanasti blogikommenteissa muistutettiin, kiitos Korrektur.
Pakko sanoa, että pienen reissuni vuoksi unohdin pikkuveljenikin syntymäpäivän, joka oli eilen.
Onnea M:lle!
*
Ajattelin myös lanseerata käyttöön sivupalkkiini
Viikon Synttärisankarin.
Julkaisen viikottain minua kiinnostavan henkilön syntymäpäivän.

6 kommenttia:

Leena Lumi kirjoitti...

Kuka pääsee Atonemnetista ylitse! Sen olisin halunnut Bessulel näyttää, mutta ilmojen hatijatar oli vastaan eli kuhkimme puutarhassa etc. Syksyllä sitten...

Jumaloitsen Keiraa tässä roolissa. Hei kun näin nuo kuvat, jopa tuon uimapukukuvan, tiesin, mistä filmistä on kysymys.

Oikealla ylhäällä jännittävä kuva Merylistä.

Ai, alat julkaista huomattavia ja sinua kiinnostavia synttärisankareita oikealla...hmmm;-), mun synttäri meni jo!

Anioni kirjoitti...

Ihana Keira, tosin kyseinen leffa jäi minulle vähän etäiseksi.

Olen lueskellut blogiasi google readerin kautta, mutta nyt kun avaan "oikean" sivun, tulee mieleen Twin Peaksin verhot... Hieno tausta.

Sooloilija kirjoitti...

Atonementin voi katsoa usein, ainakin noin kerran vuodessa. Siitä löytää aina jotain uuttakin.

Lisäsin toisenkin kuvan Merylistä, samaa sarjaa, Annie Leibovitz on vaan niin huippu kuvaaja!

Anioni, jännä juttu tuo Google Reader, en ole sitä käyttänyt ollenkaan. Kiitos kehuista. Verhot näyttävät eri näytöillä eri levyisiltä. Omalla pienehköllä näytölläni ne ovat vain parin-kolmen sentin levyiset.

Sooloilija kirjoitti...

(Leenalle oli ne ensimmäiset kommentit yllä..)

Merja kirjoitti...

Upea kuva Keirasta onkin! Vaikka ei tuo elokuva minunkaan ihan ykkösiin yltänyt.

Täksi illaksi pitäisi käydä vuokraamassa jotain hyvää katseltavaa. Lapset ovat mummolassa Coloradossa ja minulla ja miehellä kerrankin hyvin aikaa uppoutua soffaan :)

hanne virtauksesta kirjoitti...

ihania kuvia,
miten kaunis hän onkaan!

Minua jäi elokuva puhuttelemaan..

Ihanaa Juhannusta sinulle!!